.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضاربان طلبه بسيجي شاهدان را تهديد كردند

نسیم: "علی رسولی" یکی از دانش‌آموزان مضروب در حادثه شنبه شب، در تشریح ماجرا گفت: در مسیر جنوب به شمال بلوار پروین، حدفاصل چهار راه سیدالشهدا و بزرگراه رسالت در نبش خیابان قره‌زادنیا، ۶ نفر که سرنشینان یک پراید و یک موتورسیکلت بودند برای سرنشینان یک اتومبیل ماتیز که هر دو هم دختر بودند، ایجاد مزاحمت کردند.

وی توضیح داد: سرنشینان پراید با سد کردن مسیر حرکت خودروی ماتیز مانع حرکت دو دختر شده بودند و در حال آزار، اذیت و مزاحمت برای این دختران بودند که آقای خلیلی به آنها تذکر داد. اما ترک نشین موتورسیکلت با زدن ضربه‌ای باعث شد تا من از ترک موتور آقای خلیلی پیاده شوم و آقای خلیلی هم یک کوچه بالاتر توقف کرد.

رسولی گفت: بعد از این اتفاق دو دختر جوان، از فرصت استفاده کرده و فرار کردند اما سرنشینان پراید و موتورسیکلت جلوی ما رو گرفتند و مجددا هر سه ما دانش آموزان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این شاهد عینی ماجرا اضافه کرد: بعد از این درگیری، و درست زمانی که درگیری رو به اتمام بود، ناگهان شخصی که در ترک موتورسیکلت مهاجمین نشسته بود، در حالیکه یک چاقو در دست داشت، به سمت آقای خلیلی حمله کرده و ضربه‌ای به گردن وی وارد کرد.

رسولی ادامه داد: با فوران خون، ضاربین به سرعت فراری شدند که البته یکی از بچه‌ها با موتور خودروی پراید را تعقیب و موفق شد شماره آن را یادداشت کند.

دانش‌آموز دیگری که در ماجرا حاضر بود، و با تعقیب خودروی پراید، شماره آنرا یادداشت کرده بود نیز در بیان این ماجرا گفت: در این ماجرا ما سعی داشتیم تنها به تذکر بسنده کنیم و اصلا قصد درگیری نداشتیم. حتی از ضاربان خواستیم که ماجرا را تمام کنند و بروند اما ناگهان درگیری بالا گرفت و این درگیری در حالی بود که آقای خلیلی وارد ماجرا نشده بود.

وی اضافه کرد: یکی از ضاربان به سمت آقای خلیلی رفت و ایشان را هل داد که ایشان هم آن شخص را هل داد اما ناگهان ضارب اصلی با چاقو به سمت آقای خلیلی حمله ور شد و ضربه‌ای به او وارد کرد.

این شاهد عینی ماجرا همچنین در خصوص حضور اورژانس و نیروهای انتظامی در صحنه ماجرا نیز گفت: متاسفانه در حالیکه پیکر آقای خلیلی چند دقیقه بر روی زمین مانده بود، نه آمبولانس و نه پلیس در صحنه حاضر نشده و مجبور شدیم با یک خودروی پراید عبوری، وی را به بیمارستان تهران‌پارس برسانیم.

رسولی نیز در پایان با انتقاد از رفتار نیروی انتظامی در مواجه حضوری وی و دوستانش با ضاربان، گفت: در اداره پلیس امنیت ما را با این ۶ نفر مواجهه حضوری کرده و آنها نیز ما را تهدید کردند که چرا شهادت داده‌ایم. که البته دوستانم نیز ترسیده اند و حتی جرأت خروج از منزل را ندارند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.147 seconds.